SWEET MEMO


Sweet Pinky

Saturday, March 23, 2013

January 2012

Hurm... Pengalaman, rintangan, badai dan ujian menguji sejauh mana hamba Allah SW T mampu bertahan.. Syukran aku dilimpahi dgn ombak rindu dan ombak benci di dalam sanubariku telah membuatkan aku lebih tabah dan redha di atas perjalanan hdup di duniawi ini... Tidak sungguh kuduga apa yang telah dibina dengan dengan sebaik mungkin, mudah sahaja dirungkaikan dan dirapuh oleh tangan yg aku sayangi selama ini..byk yg aku timba pengalaman..mengajar aku lebih erti dewasa... Yeaa aku akui ini membuatkan aku lebih dekat dgn pencipta yang Maha Esa...syukrannnn....membina ruang untuk aku lebih menghargai dan memperbaiki kesilapan diri.... Kini aku parah.jika ini memang jalan terbaik buat diriku dan dirinya..inilah pengorbanan yang hakiki.... moga aku bertemu dgn ciptaan Allah yang lebih sesuai dan sepadan dgn diriku..
Tarikh keramat dan klimaks pada 1 Feb tahun ini adalah titik tolak penghidupan aku yang baru..ni bukan drama, filem ataupun novel tapi kenyataan dan realiti yang aku harus hadapi....aku tenang... Aku bersyukur keluarga, sanak saudara semua menyokong dan memberikan semangat dan kekuatan buat diriku..... :-) walaupun di jauh sudut hati terguris dgn tindakan melulu tanpa ada ruang komunikasi yg baik dan keputusan yg kurang bijak dibuat.... :'(
MY NEW RESOLUTION??????????

No comments: