SWEET MEMO


Sweet Pinky

Saturday, March 23, 2013

Syukran Alhamdulillah...

PEKAN, PAHANG
1 FEB 2012
9.00 HOURS

kupanjatkan kesyukuran... Tqsm for those who supports me, my lovely mum,my siblings, my grandma, my counsins and etc... :-) aku rasai kepuasan keputusan yg telah aku buat adalah yg jalan yg terbaik bagi kedua ~dua pihak untuk diberikan masa dan peluang perbaiki kesilapan dan diberikan ketenangan.. :-) Aku berterima kasih tidak terhingga kpd Puan Rahayu dan kwnku Mr Rohaizad yg membuka minda agar TIDAK bertindak di luar batasan...

Ya Allah, sesungguhnya hambamu ini lemah utk menghadapi segala kesulitan.. Hanya Enagkau yg Maha Mengetahui dan Maha Melihat segalanya....ajal,jodoh dan maut semuanya telah dicatatkan utk setiap hambamu.. Moga aku mendapat tarbiyyah dan hidayah yg sempurna dariMu...

Sekiranya aku diberikan peluang kedua ini, akan aku perbaiki segala kesilapanku..akan ku usaha utk menjadi yg sempurna sebaik mungkin..sememangnya aku masih lagi menyayangi hubungan ini...

Tapi sekiranya memang bukan ini yg terbaik, aku redha dan pasrah utk teruskan kehidupanku kelak.... Mungkin ada hikmah di sebalik semua ini...

Satu Hati Dua Jiwa..

AKU HANYA sekeping HaTi

No comments: