SWEET MEMO


Sweet Pinky

Saturday, October 3, 2009

Menghitung Hari

waaa pejam celik pejam celik..da nk menghadapi final exam for diz semester..adakah aku da get ready nk hadapi?waaaaa so far sem ni paling manyak credit aku amik ..12 credit hours..gege subject byk yg killer subjects lak tu....paling gerun OOP dan Softare Engineering...uih.. carry mark pun isau jer tgk..aisehmann..... Aljabar Linear pun wat aku ase tak confident jer.....so far Accounting Information System jer leh la..bernyawa...yg lain ibarat nyawa-nyawa ikan(btul ka istilah aku nie) hahakss...just ignore about it!.....adeiiii adakah aku da bersedia menghadapinya!!!!... serius aku isau, takut, berdebar.......sume da bercampur baur nier...mudah-mudahan aku tenang dan sabar menjawab soalan-soalan cepu emas nanti...hohoksssss
p palang s: u alls doakan utk aku yea...aminnnnnn

No comments: