SWEET MEMO


Sweet Pinky

Saturday, January 23, 2010

Kisah Diz Weekand..

Salam alls..

mmm diz week mmg havoc sungguh... usah citerla betapa manyaknyer keje yg bertimbun bagai di opis..huhukssss eventhough der lagi case-case yg perlu ditangani dgn segera..uwaaaa aku mybe kna pi outstation ke Penang laks dlm mase terdekat nie...takpe for diz moment aku perlu segerakan case yg berada di KL dan sekitar LEMBAH kELANG dan sewaktu dgnnya..YEAHHH!... must focus..you must focus,YUSRINA..hahaksssssss
ermm so class @ UTM pun da begin last Disember...perghh manyak gak dugaan biler saat2 akhir berhempas pulas for final year nie..tak sabar asenya nak amik scrool and move to the next plan laks..hahaksss..apekah plan tu????.."BIARLAH RAHSIA"..... sabau yer..nantikan citer dgn penuh kesabaran..hikhikssss....
diz sem aku amik lebih credit gak..hurmm hopefully diz sem akan upgrade skit pointer..huhukss aku amik Data Stucture (perghh coding lagi beb!..cam ala ala JAVA), Aljabar Linear( for the second timing,cisss hampagas!), Decisison Support System(smpai la nie aku x phm2 Sistem Bantuan Keptusan ni) hahahaa and last but not least Projek Sarjana Muda 1 (PSM 1)..wahh berani sehh aku amik Projek Sarjana Muda 1 da for diz sem..berlegar2 legar sistem apekah yg sesuai dalam kotak pikiranku...der idea..but lum dicurahkan..adekah aku mampu utk implement this system..aminnnn wish meeeeeeeee... (ehem ehem der sape2 bloggers yg pakar programming or website)~ wink ~ wink..
mm last Friday, my beloved dad was fainted..pepagi kul 7.49, i got missed call from my mum..uik,siyes aku x perasaan that sms...biasela menjak dua menjak bertukar gadget ni x alert dgn bunyi-bunyian Nokia E72 ku tue...then after Bacaan Yassin at my opis, i got another call from my beloved mum...my mum was cried..i really suspensed..wahh apekah ni?.. mum inform that thiz morning my dad was painted..terkezutt.....tak penah lagi abah aku sejak sakit nie die pengsan...berdebar2 hatiku terima berita ni...huhukssss
Ya Allah! Kau panjangkanla umur abah kesygku..masih byk lagi kasih syg dan pengorbanan yg tidak mampu terbalas olehku...Kau kurangkanla kesakitan yg dialami olehnya..Sesungguhnya hanya padaMu hambamu yang hina lagi dina nie berserah!!!

No comments: