SWEET MEMO


Sweet Pinky

Saturday, March 23, 2013

Terapi minda Penghujung Januari 2012..


Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah setelah sekian lama menyepi berblog..kali ini insyallah aku akan setia utk update stories mories..syukur alhamdulillah berkat savings di ASB ku..aku berjaya mendapat simpanan yg mencecah puluhan ribu ringgit.. Syukur..yea memang aku akui sejak berkerjaya dlm government ni aku sedikit sebanyak mngajar utk menabung demi masa depanku kelak.. Tqsm for officemate yg membrrikan nasihat yg bernas tatkala aku baru saja 2 tahun tika itu berkerja di sektor kerajaan... Owhhhh .berkat usaha ini dapatlah membantu aku tika aku membuat persiapan my big day last year..yeaa my wedding..syukran...

Ermm oh yea aku skg menjadi peneman setia my new gadget...galaxy tab 7.0 plus..love it so much...memula time tu duk survey galaxy tab 10.1 then da nekad nk gunakan my ASB to have this gadget..then i trus grab the latest galaxy tab 7.0 plus coz can make phone call... Wowwwww...mmg worth it...teman di kala menjalankan tugas rasmi dan luar tugasan.... Love it.... :-) memula keliru gak nak memilih antara galaxy note and this once...then salesman digi inform better u choose this once...nanti u ll regret...uhuksss then i mmg luckly have this gadget.... :-)

Oh yea..hari ni penghujung Jan 2012..i' m on leave until this Thursday to settle down my current issue..yihaaaaa.. Need some rest and theraphy as well.... Then after wake up jer, i fresh up and then trus terniat nk jengah ikea nad the curve bagi menggamit zaman silam yang membaw seribu makna bersama si dia yg pernah singgah di hati aku...yea yg aku paling sayang... Oh my god...byk memori yg terindah yg takkan mungkin luput dlm ingatanku begitu saja... So sad :'(

AKu lebih suka menyendiri..aku suka menghabiskan masa di kedai buku spt Borders,MPH, Kinokuniya, Popular dan swaktu dgnya...yeaaaaa aku memang ulat buku... Aku akui..syurga buku..itulah tempat aku menagih cebisan ilmu dan bahan ilmiah....mybe sebab aku adalah anak pererempuan tunggal dlm siblings...yea aku anak sulung drpd 4 adik bradik ku yg semuanya hero belaka.... Aku memang beruntung..aku tak pernah merasa bercakaran sesama kakak dan adik sepertimana temanku yg lain... Ahhh aku memang teringin nak merasai kasih syg seorang kakak dan adik...

Hari ini aku menghabiskan ke ikea utk lunch keseorangan. Menikmati meatball,pasta, daim cakes and chinanmon...

Phewww i'm so greedy..hahakssss just imagine 15 meatball aku mkn sengsorang and then aku tak mampu abiskan..hahakssss

Ermmm then aku pi Metrojaya then aku terpikat brand T'ebe yg Made in New Zealand... Phewwwww nk trial first kaloo kay aku akan beli one set facial laks....

Last but not least aku jejakkan kaki ke Guess and grab beli tote bag...da lama tak masuk boutique Guess..ermmm :-) ..yihaaa... Then trus aku pi Starbucks... Aku menikmati Java Chip... :-) slurppp......

Selamat tinggal Jan 2012..pergilah duka bawalah gembira Feb 2012...

No comments: