SWEET MEMO


Sweet Pinky

Tuesday, July 7, 2009

Final Exam.....


mmm.. diz Thursday aku akan sit for exam...paper Institusi-Institusi Islam for Sem III 2008/09 nie di UTM.... hurmmm isau gak nie..biasela bile keje sambil blaja nie byk pengorbanan masa dan tenaga sebenarnya..huhuksss....even time ni aku x sempat lagi nk khatam buku Institusi ni..uwaaaaa...lagi bape ari jer nk menjelang exam.....even though short sem ni aku hanye berkesempatan amik satu jer subject...memule actually aku register for 2 subject..tup tup der komitmen tugasan di jabatan yang mengikat utk attends class... so dgn paksa rela kna laa drop satu lagi subject...uwaaaa mudah-mudahan cepatla aku biskan study nie.....nk fokus on kerjaya laks...
p/s wish me luck kay,babe....
ehehe sonoknye kalo dapat maintan Dean List for next sem....

No comments: