SWEET MEMO


Sweet Pinky

Thursday, August 27, 2009

Kuih..Kuih..Kuih Raya...wink~ wink~


Salam Pembuka Bicara..



wahh sedar tak sedar da 6 hari kn umat Islam berpuasa kan....ermmm aku ari ni da memulekan hari dgn usya2 dan shopping mopping..hahahaksss... sumenya bermula apabila semalam time turun waktu lunch jumpe Kak Niza nampak der jualan di MOA in front of office aku.. hoho..sok da budget nk gi usya la ari nie..ehehe ..kebetulan laks my mum suggests aku belikn MADU LEBAH ASLI kat my dad..



so aku mulekan pengembaraan aktiviti window shooping nie..ehehe memule ingat nk ajak my best buddies,Azie..tapi die x dpt nk join..die mau blik umah..ermm so aku contact la Pn Sarimah..ehehe mujur die nk gak trun..ermm so kami berempatla with Pn Rusmaini n Pn Zakiah..(",)..



then,cari punye carik MADU LEBAH tadak juga dijumpai..Bazar Jualan nie manyak jual tudung,brooch n baju2 kurung utk raye..termasuklah kuih raya..hahaksss awal kan da der kuih..hikhik.. utk ditaste kan dulu kot..trial taste..hahakss..


aku terpesona dgn keunikan TART BURBERRY..upsss silap laks..ahakkss TART BLUEBERRY..pergg mengancam kalernya..kaler purple u..one of my peberet color!! hikhik.. :) terus aku amikla..hahaks adeii kna tguu sebulan lagi..that means 14 n 15hb utk order if berkenaan nk amik lagila...

tart blueberry
bkn tu jer ..aku singgah next stall..pehh nie lagi cute,seh!! ehehe der STRAWBERRY COOKIES...(hahaks another peberet colorku) chumel la design die..adeii sygnyer nk mamam.. ermm kalo sedap kedua2 cookies nie lehla tempah nanti utk raye....hahakss...


strawberry cookies
ari nie last days Jualan...hahaks berjaya mengawal nafsu membeli..dgn beli ala kadar sahaja..kuikui :p hahaksss ..aku beli JUS KISMIS BERPERISA ANGGUR skali td..hahaks beli 2..one for my family n another one stock kat umah aku di Putrajaya....

p/s korang sume tempah ker buat kuih raye diz year??..

1 comment:

mE MysELf said...

Jual kuih yer kak.. hehehe.. pose cukup tak? ;P