SWEET MEMO


Sweet Pinky

Wednesday, August 5, 2009

Make Over 2...

hahaks cam penyanyi nasyid laks kan..


chumel tak?hikhik(b4 make up)


kay lihatla perbezaanyaaa kay..ehehe...ermmmm mataku yg sepet telah berubah menjadi drakula..hahaks takdela..menjadi besar skit kan..cantik x?ke better sepet?..hahakssss



Salam alls
still remember tak last entry aku..mm alaaa yg pkai tudung zebra tu...:) kay cube korunk' recall...hahaksssss ehehe diz time aku brings my own eyeliner..ehehe mm still soh my best buddies make up kan..ehehe die ajar aku camner nk wearing n using eyeliner..cian kat aku kan..hikhik.... ermmm then nie la hasilnya... pagi Rabu yang penuh kedinginan...yeahh pagi hujan yang gelap!!!!..ehehe.. ermm ari nie der meeting kat Bahagian opis aku...ari ni aku x puasa...erm insyallah sok akan continue puasa Syaaban...lalalala
p/s jadi ka tonite gi Pesta Floria,Putrajaya?..adeiiiii

No comments: