SWEET MEMO


Sweet Pinky

Tuesday, August 4, 2009

The Biggest Loser


Tajuk yang mengerunkan. Sebenar’nya, Sarimah telah pun di’lantik sebagai hos untuk rancangan realiti “The Biggest Loser” untuk kawasan Asia. Rancangan ini menumpukan peserta-peserta yang mengalami obesiti untuk menurunkan berat mereka setiap minggu berdasarkan jumlah berat berkumpulan. OHBULAN! sering menonton rancangan ini di channel Hallmark, dan kami yang sememang’nya slim pun rasa nak kuruskan badan, apatah lagi mereka yang memang mengalami obesiti.
Program yang menampilkan 30 peserta daripada pelbagai negara Asia menawarkan wang tunai sebanyak USD100 ribu, satu jumlah yang sangat besar. Mulai sabtu ini, Sarimah akan memulakan pencarian peserta “The Biggest Loser Asia” di The Curve, dari pukul 10 – 4 petang. Peserta mesti’lah berumur antara 18-55, dan yang paling penting, saiz anda – mesti besar.

* dipetik dari laman web Oh ! Bulan

ermmmm leh motivated camner nk kuruskan n diet nih..ehehe.....kalo mam memang mudahkan tapi kalo nk turunkan..peghh punyela payah..adeii..ehehe aku pun kalo leh dalam stages nk diet nih!..hikhik chaiyok!! chaiyok!! perlu nanti leh wearing baju n blouse yg nice2..ehehe.... nanti kalo da succeed aku inform kat u alls kay...hikhik.. wish me luck kay.....lalalala (",)

p/s ade sape2 teringin nk join tak diz program?..hikhik....

2 comments:

mE MysELf said...

Pergh! My Favorite TV Show.. Bagus akhirnya kite manfaatkan program2 macam tuh..

MiSs YusRina said...

yup!..pergh agak2 u ..kalo i join diz program leh kurus ka?.hahahaks...